Likvidējamās akciju sabiedrības „Reverta”
Personas datu apstrādes principi
(spēkā no 2018.gada 25.maija)Šajos Personas datu apstrādes principos ir aprakstīts kā likvidējamā akciju sabiedrība „Reverta” (turpmāk – Reverta) apstrādā personas datus.
Definīcijas1
Klients – jebkura fiziska persona, kura ir izmantojusi Revertas pakalpojumus, t.sk. laika posmā līdz 2012.gada 15.martam Revertas (toreizējais nosaukums – AS „Parex banka”) sniegtos kredītiestādes pakalpojumus;Personas dati – jebkura ar Klientu tieši vai netieši saistīta informācija;
Apstrāde – Personas datu glabāšana, nodošana tiesībsargājošām iestādēm u.c.
Reverta veic Apstrādi šādiem mērķiem:
- pierādījumu glabāšana;
- iesniegumu un iebildumu izskatīšana un apstrāde;
- ar normatīvajiem aktiem uzlikto pienākumu izpilde;
- kompetento iestāžu un amatpersonu pieprasījumu apstrāde un izpilde;
- vēršanās tiesībsargājošās iestādēs un tiesā savu aizskarto vai apstrīdēto tiesību vai ar likumu aizsargāto interešu aizsardzībai.
Reverta ir tiesīga izpaust Personas datus trešajām personām šādos gadījumos:
- Apstrādi un informācijas sniegšanu paredz Revertai saistoši tiesību akti vai tiesas vai tiesneša nolēmums;
- ir saņemta Klienta piekrišana;
- tas nepieciešams aizskarto vai apstrīdēto, kā ari ar likumu aizsargāto Revertas interešu aizsardzībai.
Reverta veic Personas datu glabāšanu, kamēr pastāv vismaz viens no šiem kritērijiem:
- Reverta vai Klients var realizēt savas leģitīmās intereses (nav iestājies noilgums);
- Revertai pastāv juridisks pienākums glabāt Personas datus;
- pastāv Apstrādes mērķis;
- ir saņemta Klienta piekrišana Personas datu apstrādei.
11 Definīciju satura papildus izzināšana veicama ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46/EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula)